Is de garantie op uw hardware wel dekkend?

Het is natuurlijk erg vervelend wanneer apparaten zoals notebooks, desktops of printers niet meer werken. Maar wat als de fabrieksgarantie niet alle problemen dekt? En wat als een apparaat buiten de garantieperiode om kapot gaat? Hoe snel kunt u weer aan het werk? Met een uitbreiding op de fabrieksgarantie hoeft u zich nooit meer zorgen te maken over kapotte apparatuur. Lees hier wat de voordelen zijn.

Uitbreiding op garantie

Hardware wordt altijd geleverd met fabrieksgarantie. Maar deze garantie is meestal maar een jaar geldig en dekt daarnaast niet alle beschadigingen, storingen en defecten. De meeste hardware fabrikanten bieden daarom een uitbreidingsservice op uw garantie met een langere dekkingsperiode (afhankelijk van het pakket dat u koopt). Zo kunt u bijvoorbeeld bij HP een Care Pack aanschaffen en met Microsoft Complete heeft u garantie op uw Microsoft producten.

Korte reparatietijd

Met een fabrieksgarantie weet u niet van te voren hoe lang het repareren gaat duren. Het kan zijn dat u lang moet wachten tot u uw apparaat weer terug heeft en aan het werk kunt. Maar met een uitgebreide garantie kan de reparatie al de volgende dag geregeld zijn. En uw apparaat wordt ook nog eens opgehaald en weer afgeleverd op uw kantoor.

Geen extra kosten

Het vervangen of repareren van onderdelen kan erg veel kosten als dit buiten de garantie valt. Het vervangen van een moederbord of harde schijf kan soms wel de helft kosten van de totaalprijs van een apparaat. Wanneer u een uitbreiding op de garantie koopt, weet u echter zeker dat u niet voor onverwachte kosten komt te staan, of uw producten nu worden gerepareerd of geheel worden vervangen.

Inzicht in uw investering

En omdat u geen extra kosten hoeft te verwachten, weet u tijdens de aanschaf al exact hoeveel u kwijt bent aan het betreffende apparaat, inclusief eventuele reparaties. Zo rekent u de kosten voor de gehele levensduur van een apparaat van te voren uit, zodat u inzicht heeft in uw investering.

Reparatie door experts

Een ander voordeel is dat een garantiepakket support biedt van de hoogste kwaliteit. Wanneer een apparaat kapot gaat, wordt hij gerepareerd door een expert van de betreffende leverancier. Hij weet tenslotte meer van het apparaat en de onderdelen dan uw lokale reparateur.

Met een uitbreiding van uw garantie weet u zeker dat u niet voor vervelende verrassingen komt te staan. Eén telefoontje naar de klantenservice en uw problemen worden direct opgelost. Wilt u ook uw garantie van te voren regelen? Wij kunnen uw hardware direct met uitgebreide garantie leveren.

Bel mij terug

Heeft u nog vragen?

Vul uw e-mail of telefoonnummer in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op!

Deel dit met je favoriete social media platform: